W tej formule będą oferowane przedmioty, na które jest wysoki popyt, w tym edycje specjalne. Pierwszym są buty sportowe Puma x Fenty.
Niemiecka internetowa platforma modowa Zalando zamierza sprzedawać edycje limitowane i szczególnie poszukiwane produkty wyłącznie na zaproszenie, aby stworzyć ekskluzywne doświadczenie zakupowe. Klienci, którzy są zainteresowani np. specjalnymi współpracami marek (jak pierwszy z produktów oferowanych w tej formule – buty sportowe powstałe we współpracy marek Puma i Fenty, której twórczynią jest Rihanna), mogą zarejestrować się w aplikacji Zalando, aby otrzymać zaproszenie do zakupu przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży. Jeśli otrzymają zaproszenie, będą mogli dokonać zakupu w zarezerwowanym przedziale godzinowym. Według firmy uczestnicy programu lojalnościowego Zalando Plus (dostępnego na wybranych rynkach w cenie 15 euro rocznie) mają większe szanse na otrzymanie zaproszenia – dla nich zarezerwowana jest specjalna, większa pula.
– Uruchomienie Stories na Zalando na początku tego roku pokazało nasze zaangażowanie w innowacyjny storytelling. Teraz dzięki naszemu doświadczeniu zakupów tylko na zaproszenie idziemy o krok dalej, umożliwiając markom wyróżnianie swoich popularnych produktów i tworzenie jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych dla naszych klientów – przekonuje Andreas Roedl, wiceprezes ds. oferty modowej w Zalando.
Stories uruchomiono we wrześniu br. we współpracy z przejętą w 2022 r. marką Highsnobiety, by dać kupującym na Zalando inspiracje w krótkich filmach wideo, a także przyciągać do współpracy luksusowe marki.
0 Komentarze