Zalando z pierwszą kampanią pozycjonującą wyłącznie polskie marki

Zdjęcia sesji promującej ofertę na Zalando realizowane były w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in. marek: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko.

Rusza pierwsza kampania pozycjonująca wyłącznie polskie marki na Zalando, której celem jest zwiększenie ich widoczności na tle szerokiej oferty platformy. Kampania “To nie Nowy Jork. To polskie marki na Zalando” ukazuje asortyment polskich marek uchwycony na warszawskich ulicach w sposób przypominający atmosferę globalnych stolic mody (Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu, Tokio), podkreślając tym samym różnorodną ofertę rodzimych firm.

Dodatkowo na Zalando.pl pojawi się przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek z ich pełnym portfolio. Zdjęcia realizowane były w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in. marek: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko czy Diverse i Big Star.

– W ostatnich latach krajowa moda odnosi niezwykłe sukcesy, zyskując na znaczeniu na rynku lokalnym i budując swoją pozycję również na arenie międzynarodowej. Obecność rodzimych brandów w asortymencie Zalando przybliża nas do celu, jakim jest stanie się Starting Point for Fashion w Polsce. Chcemy wspierać polskie marki w ich rozwoju i dlatego ruszamy z kampanią, w której to właśnie one będą największymi gwiazdami – mówi Daniel Rogiński, general manager CEE Zalando.

Kampania wystartowała 23 czerwca i potrwa sześć tygodni. Pojawi się w kanałach digital, social mediach, prasie, a także na samej platformie. Na Zalando.pl zostanie stworzona także przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek, gdzie klienci będą mogli zapoznać się z ich pełnym portfolio.



Źródło tekstu: Dzienny Serwis Media i Marketing (26.06.2023).

Prześlij komentarz

0 Komentarze