Flagowy sklep nowej marki odzieżowej zostanie otwarty w Warszawie w ciągu najbliższych miesięcy.
Arket, najmłodsza marka z portfolio Grupy H&M, zamierza zadebiutować na polskim rynku. Pierwszy sklep otworzy w najbliższych miesiącach w Warszawie. – Jesteśmy bardzo podekscytowani ogłoszeniem zbliżającego się otwarcia naszego flagowego sklepu Arket w Polsce i nie możemy się doczekać spotkania twarzą w twarz z naszymi polskimi klientami – mówi dyrektor zarządzająca Arket Pernilla Wohlfahrt.
Arket to popularna marka odzieżowa z portfolio grupy H&M. Arket po szwedzku oznacza kartkę papieru. Prostota jest główną ideą marki. Wszystkie produkty zostały zaprojektowane tak, aby korzystać z nich przez długi czas, budując styl niezależny od sezonów. Kolekcje wyróżniają się jakością wykonania i prostym designem, uniwersalnymi krojami i stonowanymi kolorami. Oferta skierowana jest do kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Sieć prowadzi również dział z wyposażeniem domu. Arket ma swoje salony w Berlinie, Kopenhadze, Londynie, Amsterdamie i Paryżu.
Sieć H&M we wrześniu ub.r. miała 172 sklepów w Polsce. Grupa H&M ma także siedem sklepów COS, dwa sklepy Weekday i dwa sklepy Other Stories.
0 Komentarze