Greenpoint przejmuje sieć fashion Top Secret

Greenpoint ma 216 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, prowadzi również sprzedaż na siedmiu rynkach e-commerce w Europie.


Spółka Redan podpisała umowę na sprzedaż sklepów stacjonarnych, e-commerce oraz znaku firmowego Top Secret. Sieć ma trafić w ręce spółki Greenpoint. Wartość transakcji wynosi od 10,5 mln do 13,5 mln zł. Greenpoint to polska marka odzieżowa, która rozpoczęła swoją działalność w 1992 r. w Krakowie. Ma 216 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, prowadzi również sprzedaż na siedmiu rynkach e-commerce w Europie. Marki Greenpoint oraz Top Secret będą istniały równolegle, a ich oferta pozostanie zróżnicowana.

Przejęcie marki Top Secret pozwoli Greenpoint poszerzyć ofertę, zwiększyć powierzchnię handlową i w ten sposób wzmocnić pozycję, lokując markę w czołówce kobiecych marek odzieżowych na polskim rynku.

O pomyślności transakcji zadecyduje prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Transakcja ma być zamknięta do końca czerwca.

Redan chce się skoncentrować na usłudze logistyki kontraktowej świadczonej dla zewnętrznych odbiorców na zasadzie operatora logistycznego. Redan będzie nadal obsługiwać wszystkie operacje logistyczne biznesu marki Top Secret.



Źródło tekstu: Dzienny Serwis Media i Marketing (16.01.2024).
Źródło zdjęcia głównego: https://www.wolapark.pl/pl/sklepy/greenpoint

Prześlij komentarz

0 Komentarze