Multibrandowa sieć sklepów odzieżowych Peek &Cloppenburg odświeżyła swój polski sklep internetowy www.peek-cloppenburg.pl. Nowa platforma jest kontynuacją strategii omnichannelowej oraz dalszego...
Peek & Cloppenburg ma aktualnie dziesięć salonów sprzedaży w Polsce. W marcu tego roku portfolio P&C powiększyło się o sklep w warszawskiej Promenadzie.
Międzynarodowy detalista odzieżowy inwestuje również w swój biznes internetowy w naszym kraju. E-sklep dostępny jest dla polskich klientów od 2018 r. Teraz użytkownicy tej platformy korzystać mogą z odświeżonego layoutu, a także z bardziej intuicyjnej orientacji na stronie. Wznowienie sklepu jest kontynuacją strategii omnichannel firmy.
Według przedstawicieli firmy kierunek rozwoju w branży odzieżowej wyraźnie wskazuje, że klienci coraz częściej poruszają się i dokonują transakcji pomiędzy różnymi kanałami: inspiracji szukają online, a następnie dokonują zakupów w sklepie stacjonarnym lub odwrotnie. Aby móc szybciej i bardziej skutecznie odpowiadać na te zmieniające się potrzeby klientów, Peek & Cloppenburg zmodernizował swój sklep internetowy do nowo opracowanej platformy.
– Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię inwestowania w tym kraju. Koncentrujemy się na wielokanałowości sprzedaży, aby zapewnić klientom łatwe i bezpieczne doświadczenie zakupowe, jakiego sobie życzą – mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, director omnichannel Austria and Eastern Europe w Peek & Cloppenburg Group.
Grupa Peek & Cloppenburg z siedzibą w Düsseldorfie i Wiedniu to jeden z największych multibrandowych detalistów odzieżowych w Europie. Dostępny jest za pośrednictwem pięciu sklepów internetowych i stacjonarnie w ponad 160 salonach sprzedaży. Obecnie firma zatrudnia około 16 tys. pracowników w 16 krajach.
Źródło tekstu: Dzienny Serwis Media i Marketing (26.05.2023).
0 Komentarze